2 MİLYON ABONE ÖZEL! EGOİST PATİ GANGSTA’S PARADISE!

3 626 Baxış 366K
Oyunlar

Egoist Pati kanalından herkese selamlar arkadaşlar! Sizlere bu videoda geçmişten bugüne 2 Milyon aboneye ulaşana kadar neler olmuş, onu göstermek istedim! 2 MİLYON ABONE ÖZEL! EGOİST PATİ GANGSTA’S PARADISE! videosu karşınızda!
🔴En ucuz ve Güvenli PUBG Mobile UC alışverişi için (Aşağıdaki linkten giderek en ucuz fiyata alabilirsiniz )
bit.ly/2V2mbWX
Bu tarz videoların devam etmesi için videolarımızı beğenmeyi ve kanala abone olmayı ve son videolardan hemen haberdar olmak için bildirimleri açmayı unutmayın! bit.ly/egoistpati
2 MİLYON ABONE ÖZEL! EGOİST PATİ GANGSTA’S PARADISE! Videomu beğendiyseniz son derece keyifli diğer videolarıma da göz atın derim
👉KAOS TAKIMI KÖPRÜYÜ GEÇEBİLİR Mİ ? İMKANSIZ KÖPRÜ! PUBG Mobile Survivor
aztos.info/like/video/rJOvapyltJHR0nE.html
👉EGOİST PATİ ama 1 GÜNLÜĞÜNE MEZARCI OLUYOR :D - PUBG Mobile
aztos.info/like/video/ndTLl5iYuWmyuXo.html
👉@Orkun Işıtmak ile PUBG Mobile OYNAYARAK 0 TL 'yi 250 TL YAPMAK!! (DÜNYANIN EN ACI BİBERİNİ YEDİM)
aztos.info/like/video/rKTZrbWf4Iuttoo.html
👉ERSİN YEKİN YÜZÜNDEN AZtosR'LARDAN UC İSTEDİM! PUBG Mobile w/ Kaos Mezarcı, Barış G, Doch, Woozie
aztos.info/like/video/cMmtl7Ryx4fMlaw.html
👉UZAKTAN ARABA KULLANMAK MÜMKÜN MÜ? PUBG Mobile EFSANE Mi GERÇEK Mi?
aztos.info/like/video/e9CZrcapr62qxoI.html
Siz bana karşı rakip olmak ister misiniz?
Instagramdan bana ulaş !
📌 egoistpati
📌Egoist Pati Discord : discord.gg/dj7T4xf
Yeni Efsane İçeriğimizi İzlemeniz Lazim;
📍Katil Kim ( Yeni Oyun Modu ) PUBG Mobile;
goo.gl/VWs144
📍Royale Pass Ödüllü PUBG Mobile Bilgi Yarışması serisi için;
goo.gl/rwJSSX
📍En iyi Gameplay videoları;
goo.gl/joaAzB

Şərh

  1. Egoist Pati
    Egoist Pati
    Ay əvvəl

    Sizi çok ama çok seviyorum

    1. çapraz menon
      çapraz menon
      23 gün əvvəl

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    2. STB322
      STB322
      25 gün əvvəl

      Seviliyosun be güzel insan

    3. Aziz Durmaz
      Aziz Durmaz
      27 gün əvvəl

      ABİ DAHA İYİ YERLERE LAYIKSIN SEVİYORSUN NİCE 5 MİLYONLARA

    4. Ozerden mehmet
      Ozerden mehmet
      29 gün əvvəl

      Hakettin

    5. Yahya Deringöz
      Yahya Deringöz
      Ay əvvəl

      Abi nolur uc yola

  2. Y.EmreErşan
    Y.EmreErşan
    2 gün əvvəl

    Abi beni üzen şey 1000 abonedeki tatlışko halin 2 milyondaki sinirli halin🥺😔

  3. YUSUF KEREM İLE EĞLENCE
    YUSUF KEREM İLE EĞLENCE
    2 gün əvvəl

    Aga beeeeeeeeeeeeeeee😢😢😢

  4. Pro Kankiler
    Pro Kankiler
    3 gün əvvəl

    #fanolmadostol

  5. muhsin omer kuş
    muhsin omer kuş
    5 gün əvvəl

    aga be

  6. Marky !!
    Marky !!
    6 gün əvvəl

    Yaa cok iyi

  7. Marky !!
    Marky !!
    6 gün əvvəl

    Agliyodum yaaa 😭😭

  8. SOUNDS
    SOUNDS
    7 gün əvvəl

    1:09 SP takimi Coffin Toska Lutz Wozto. Hem bu video hem de bunu görünce duygulandim :(

  9. Elis Halisdemir
    Elis Halisdemir
    8 gün əvvəl

    Ah gidi günler abi adam gibi adamsın be duygulandım

  10. LORD
    LORD
    8 gün əvvəl

    Çizgi gözün ilk bölümünden izliyorum

  11. ŞakşukaMAN
    ŞakşukaMAN
    10 gün əvvəl

    Ah be abi Keşke Gangsata Paradise olsaydı bee

  12. Hasan Aladağ
    Hasan Aladağ
    10 gün əvvəl

    Hadi egoist pati abimi 3 milyon abone yapalım 🇹🇷🇹🇷🇦🇿🇦🇿

  13. Əhməd Vəlizadə
    Əhməd Vəlizadə
    11 gün əvvəl

    Abi senin son dediklerin cox guzeldi Bu arada senin EN BUYUK FANINIM

  14. Mutlu ÇOLAK
    Mutlu ÇOLAK
    12 gün əvvəl

    Arkadaşlarım sordu doch mu egoist pati mi egoist pati mezarı egoist mi egoist barış bra egoist mi egoist 789 bin aboneden beri takip eidyom

  15. Mutlu ÇOLAK
    Mutlu ÇOLAK
    12 gün əvvəl

    Hayırlı olsun sağlıklı 3 milyon olasın virüs olmasın,

  16. EmirAk
    EmirAk
    13 gün əvvəl

    #fanolmadostolsikerim

  17. Gökçe Sussn
    Gökçe Sussn
    14 gün əvvəl

    Şarkının adı ne

  18. Ali Cin
    Ali Cin
    14 gün əvvəl

    Seviliyosun abim tebrik ederim artık ko aman 2 milyon ego ailesi olduk

  19. Yusuf Berk Topçu
    Yusuf Berk Topçu
    15 gün əvvəl

    Kral bee

  20. Berk ODABAŞ
    Berk ODABAŞ
    16 gün əvvəl

    Abi senin yanaklarını ısırırım niye ağlatıyon beni

  21. Genç Oyuncu
    Genç Oyuncu
    18 gün əvvəl

    ABİ SENİ ÇOK SEVİYORUM

  22. F̶U̶R̶K̶A̶N̶ ̶A̶Y̶I̶K̶
    F̶U̶R̶K̶A̶N̶ ̶A̶Y̶I̶K̶
    18 gün əvvəl

    Ula adam kendi gangstasını yapmış ulan şuna bi gangsta yapın la

  23. pro gamer999
    pro gamer999
    19 gün əvvəl

    #FANOLMADOSTOL

  24. xDelta Exe
    xDelta Exe
    19 gün əvvəl

    2 mn Hayırlı Olsun Kankam

  25. Kadir Dalgıç
    Kadir Dalgıç
    20 gün əvvəl

    Yeni abonenim abi 🙂🙏

  26. Музаффер Алиев
    Музаффер Алиев
    20 gün əvvəl

    aga beeeeee

  27. Betül Erler
    Betül Erler
    21 gün əvvəl

    Seni çok ama çok seviyorum nice milyonlaeın olsun biz hep yanındayız #fanolmadostol dedin hep ve biz senin 2.aileniz iyi ki varsın herşey gönlünce olsunn ♥

  28. Hira Öztaş
    Hira Öztaş
    22 gün əvvəl

    #seviliyosun

  29. EnEs CiNsOy
    EnEs CiNsOy
    22 gün əvvəl

    Not Fun , Yes Friendly #fanolmadostol

  30. PUBG PİNOCCHİO
    PUBG PİNOCCHİO
    22 gün əvvəl

    Abi seni cokk seviyom seni eskiden izliyorum

  31. Emirhan Ayşenur
    Emirhan Ayşenur
    22 gün əvvəl

    Aga b eski anılar

  32. Kadir Uğis
    Kadir Uğis
    24 gün əvvəl

    Helalke

  33. Emir Günini
    Emir Günini
    24 gün əvvəl

    2 milyon hayırlı olsun abi seni çok seviyorum adamın dibini kral

  34. GRİM26
    GRİM26
    24 gün əvvəl

    ABİ GELECEKTEN GELDİM 15M OLUYON

  35. ÇINO BARO
    ÇINO BARO
    24 gün əvvəl

    HELALLLLL 🤩😍😍

  36. Ömer Utku ÖZCAN
    Ömer Utku ÖZCAN
    24 gün əvvəl

    #FANOLMADOSTOL tüylerim diken diken alıyıcam seni çok seviyorum abi

  37. alper bozoğlan
    alper bozoğlan
    24 gün əvvəl

    abi seni maç sunduğun vakitlerden takip ediyom

  38. FARUK DURSUN
    FARUK DURSUN
    24 gün əvvəl

    #fanolmadostol

  39. cemil mert
    cemil mert
    25 gün əvvəl

    Abi yanlız şunu niye yaptın ekmekss ya bari bizi aga be dedittireceksin reklam ne alaka

  40. cemil mert
    cemil mert
    25 gün əvvəl

    Agaa be

  41. Yani Ne Desem Haklısın
    Yani Ne Desem Haklısın
    25 gün əvvəl

    ABi gangster paradise demişşin ama şarkı yok :D

  42. MyTancerAngel
    MyTancerAngel
    25 gün əvvəl

    Duygulandım ben seni 59k abonen varken tanıdım 🥺💗

  43. BloWn-*
    BloWn-*
    25 gün əvvəl

    1 milyon 999 aboneye getiren bn

  44. BLACK PUBG
    BLACK PUBG
    25 gün əvvəl

    Qaqa uuuuuucccccccc Nick:feridinbotu

  45. Tural Hesenov
    Tural Hesenov
    26 gün əvvəl

    Zaten sen hak ediyorsun bu AZtos | Emek Veren varsa oda sensin | 10 milyon na devam ke3>

  46. OPTIONS EDİT
    OPTIONS EDİT
    26 gün əvvəl

    Abi keşke remixin koyssydin da daha fenaa olurdu

  47. ŤHĔ ĔČŘĪÑ
    ŤHĔ ĔČŘĪÑ
    26 gün əvvəl

    Abi her zaman yanındayız :-)❤❤❤❤

  48. Hazar Görkem
    Hazar Görkem
    26 gün əvvəl

    aga be

  49. elnure seferzade
    elnure seferzade
    26 gün əvvəl

    Kralllllll

  50. Handan Yildirim
    Handan Yildirim
    26 gün əvvəl

    abi 2 milyon abone olmuşsun hayırlı olsun

  51. MSEB Karayalcin
    MSEB Karayalcin
    26 gün əvvəl

    ınsallah 3 mılyon oluruz abımmm sevılıyosun hemde kalpten

  52. MSEB Karayalcin
    MSEB Karayalcin
    26 gün əvvəl

    abı izlerken gozerim sulandı sen ıkı varsın ıkı bızım yanımdasın butun gunumu sana aryırıyorum resmen butun vıdyolarını ızledım ıkıvarsın abımmmm

  53. Yiğit Ege
    Yiğit Ege
    26 gün əvvəl

    Kralım beee

  54. Ata Barış
    Ata Barış
    26 gün əvvəl

    eskiler eskiler canlı yayın acardı turnucalarda sipikerlik yapardı içim cız eti ya

  55. yakuza-mlbb
    yakuza-mlbb
    26 gün əvvəl

    Abi ben senin maç sundun dönemden beri seni takip ediyotum

  56. Ahmet Furkan Çömez
    Ahmet Furkan Çömez
    27 gün əvvəl

    Başarılarını dilerim abi

  57. Cuma Özdemir
    Cuma Özdemir
    27 gün əvvəl

    Abi sende bize zaman harcıyorun

  58. Labki 67
    Labki 67
    27 gün əvvəl

    Abi senin arkandayiz en başından beri seni takip ediyorum seni çok seviyorum 2M YAŞASIN

  59. Eyyüp Dönmez
    Eyyüp Dönmez
    27 gün əvvəl

    Bu adam yürür beyler

  60. Eymen Bera Hizar
    Eymen Bera Hizar
    28 gün əvvəl

    Hayırlı olsun abi senin 1 yıldır takipçinim seviliyosun reis helâl olsun

  61. DERUS PATRON
    DERUS PATRON
    28 gün əvvəl

    Hayırlı olsun pati #FanolmaTostOl 🤣🤣🤣

  62. Adem can Ersöz
    Adem can Ersöz
    28 gün əvvəl

    Herseyimizi en güzelini hak ediyorsun abim benim ♥

  63. Eren Özdemir
    Eren Özdemir
    28 gün əvvəl

    Abi her gün kalkıp videonu izliyom sende iki varsın ❤❤

  64. [LGN] Scorpion
    [LGN] Scorpion
    28 gün əvvəl

    Abi biz senin her zaman arkandayız 🥰

  65. Ahmet Efe BİRTANE
    Ahmet Efe BİRTANE
    28 gün əvvəl

    Gangsta paradise müziği olsa daha iyi olurdu

  66. Nihal Çengel
    Nihal Çengel
    28 gün əvvəl

    Hayırlı olsun kanakala abone oldum bildirimleri açtım cansın abi💝💝💝💝💗💗💗❤❤❤❤

  67. Yusuf Kaya
    Yusuf Kaya
    28 gün əvvəl

    #fanolmadostol abim seni izlemekten asla vazgeçmeyeceyiz

  68. roblox dünyası
    roblox dünyası
    29 gün əvvəl

    Yayayaya yayaya ego üstler

  69. samet yılmaz
    samet yılmaz
    29 gün əvvəl

    Destek için kanalına abone olursanız sevinirim :)

  70. Burak İçmen
    Burak İçmen
    29 gün əvvəl

    Egoist Pati diye yazılır adam diye okunur seviliyorsun reis

  71. 1 adet pelinyon
    1 adet pelinyon
    29 gün əvvəl

    Uwu pqueenn

  72. sıla köroğlu
    sıla köroğlu
    29 gün əvvəl

    AY AĞLIYICAM HEP YANINDAYIZ ABİMM ❤🧡💛💚💙💜🤎🤍🖤🤎💖💗💓💞💕❣💘💝

  73. Mert Ali Aksu
    Mert Ali Aksu
    29 gün əvvəl

    İzlerken duygulandım

  74. Kuzey mert Kubilay
    Kuzey mert Kubilay
    29 gün əvvəl

    ARKADA NİÇİN GANGSTAR PARADİSE YOKKKKK

    1. Arif Orucov
      Arif Orucov
      29 gün əvvəl

      Telif

  75. F3ner FN
    F3ner FN
    29 gün əvvəl

    Egoist kanalını açtığından beri takip ediyorum kısacası ilk abonelerindenim bu videoyu izlerken eski zamanlar uyumadan egoisti izlediğin kahkahaya boğulduğum zamanlar aklıma geldi.. beni mutlu ettiğin için teşekkürler egoist... NİCE MİLYONLARA :)❤

  76. ÖH ORUÇ
    ÖH ORUÇ
    29 gün əvvəl

    Tebrikler abi

  77. Defne Özçelik
    Defne Özçelik
    29 gün əvvəl

    esikden bile bıtırıyolarmıs

  78. EMRE CEMAL ÖZDEK
    EMRE CEMAL ÖZDEK
    29 gün əvvəl

    Seni 10 milyonda goreceģiz işallah abim benim

  79. YSK
    YSK
    29 gün əvvəl

    Abi sen 2m yi coktan haketmistin

  80. bilal özsaraç
    bilal özsaraç
    29 gün əvvəl

    AGA BEE

  81. Sinyor Taklacı Fan Club
    Sinyor Taklacı Fan Club
    29 gün əvvəl

    Hayırlı olsun abim #fanolmasostol

  82. Ulaş Biliceli
    Ulaş Biliceli
    29 gün əvvəl

    HAK EDİYORSUN KRAL

  83. Muhammet Güreşci
    Muhammet Güreşci
    29 gün əvvəl

    Aga b ne günlerdi

  84. Dogan Kisa
    Dogan Kisa
    29 gün əvvəl

    Abi herzaman ve ne olursa olsun arkan dayız..

  85. Lets Fatih
    Lets Fatih
    29 gün əvvəl

    para göz

  86. KerøBen
    KerøBen
    29 gün əvvəl

    Abi ağladım ben 😭 2019 un şubatından beri takipçinim ;)

  87. Ozerden mehmet
    Ozerden mehmet
    29 gün əvvəl

    Abim be

  88. CAN YAKAN
    CAN YAKAN
    29 gün əvvəl

    #fan olma dost ol

  89. CAN YAKAN
    CAN YAKAN
    29 gün əvvəl

    Abi seviliyorsun

  90. CAN YAKAN
    CAN YAKAN
    29 gün əvvəl

    😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🤧🤧🤧😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  91. Burak Demir
    Burak Demir
    29 gün əvvəl

    Abi işşalah 3 milyon yolunda ilerlersin 2 milyonunda hayırlı olsun

  92. BS [OYUN KRALİ]
    BS [OYUN KRALİ]
    29 gün əvvəl

    1.55 be n senin viedyon 24 saat olsa izlerim sana can kurban kral

  93. Miraç Aksel
    Miraç Aksel
    29 gün əvvəl

    TREND BİR VE 2 M ABONEEEEEEEE TRENDLERE GÜRMESİ İÇİN BÜYÜK HARFLE YAZIN

  94. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

  95. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

  96. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

  97. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

  98. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

  99. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM

  100. Adem Yağız
    Adem Yağız
    29 gün əvvəl

    TREND 1 İÇİN BÜYÜK HARFLE VE EMOJİSİZ YORUM ATALIM